FAQ

Hvis du har nogle spørgsmål, der ikke er besvaret her, er du velkommen til at kontakte os.



Om PokerStars Partners-programmet Tilbage til toppen
  • Hvordan virker PokerStars Partners-programmet?
  • Hvis du ejer eller driver en hjemmeside med sit eget domænenavn, kan du blive samarbejdspartner med PokerStars Partners, så du kan promovere vores portefølje af brands, der inkluderer PokerStars og Full Tilt Poker. Vi leverer markedsføringsbannere og links, som du kan lægge på din hjemmeside. Du kan så tjene kommission for spillere, du henviser til vores brands.
  • Er der nogle udgifter forbundet med at slutte sig til PokerStars Partners-programmet?
  • Nej, slet ikke. Tilmeldingen til PokerStars Partners-programmet er gratis.
  • Hvordan bliver jeg tilmeldt PokerStars Partners-programmet?
  • For at blive en samarbejdspartner og begynde at promovere PokerStars og/eller FullTilt Poker skal du først oprette en PokerStars-konto. Når du har gjort det, skal du udfylde og indsende PokerStars Partners-programansøgningen. Når din ansøgning er godkendt, modtager du en e-mail med instrukser om, hvordan du bruger Partnersystemet.

    Sørg venligst for, at det fulde navn og den fulde adresse på din ansøgning stemmer overens med detaljerne i din PokerStars-konto. Gør de ikke det, skal du opdatere din konto, før du indsender din PokerStars Partners-programansøgning. For at opdatere din konto, skal du logge ind på PokerStars og vælge ”Konto -> Ret Konto”. Har du brug for hjælp, så kontakt Support Team via e-mail, og sørg for at oplyse dem dit fulde navn, e-mailadresse og PokerStars brugernavn..
  • Kan man blive samarbejdspartner, hvis man bor i USA?
  • Selvom Full Tilt Poker og PokerStars ikke længere tilbyder spil om rigtige penge til folk bosat i USA, accepterer vi samarbejdspartnere, der er bosat i USA, så længe trafikken fra deres hjemmesider ikke kommer fra USA.
  • Skal jeg have en PokerStars-konto?
  • Alle samarbejdspartnere, uanset opholdsland, der ønsker at promovere PokerStars og/eller Full Tilt Poker, skal have en PokerStars-konto for at blive samarbejdspartner.

    Det fulde navn og den fulde adresse skal være oplyst på PokerStars-kontoen, før du indsender en PokerStars Partners-programansøgning.
  • Hvorfor skal jeg have en PokerStars-konto?
  • En PokerStars-konto er nødvendig for udbetaling af kommission. Du behøver ikke spille eller indsætte penge på denne konto.
  • Hvor og hvordan opretter jeg en PokerStars-konto, hvis jeg ikke allerede har én?
  • Du kan oprette en PokerStars-konto ved at downloade PokerStars-softwaren.

    Oversigten herunder viser, hvor du skal oprette din PokerStars-konto baseret på dit opholdsland.

    For de licenserede markeder skal du kun oprette en PokerStars-konto for den pågældende licens, hvis du er bosat i det pågældende marked.

    Opholdsland Hvor skal jeg oprette min PokerStars-konto?
    Belgien PokerStars.be
    Danmark PokerStars.dk
    Estland PokerStars.ee
    Frankrig PokerStars.fr
    Tyskland PokerStars.eu
    Italien PokerStars.it
    Luxemborg PokerStars.eu
    Holland PokerStars.eu
    Spanien PokerStars.es
    USA PokerStars.net
    Sverige PokerStars.se
    Finland PokerStars.eu
    Polen PokerStars.pl
    Rumænien PokerStars.ro
    Slovenien PokerStars.eu
    Alle andre PokerStars.com

    Vigtigt: Bemærk, angående Full Tilt Poker kan du kun promovere fulltiltpoker.com og fulltiltpoker.eu. Hvis du er bosat i et land, der har lokal licens, skal du oprette din PokerStars-konto under den pågældende licens.

  • Kan jeg blive samarbejdspartner, hvis jeg ikke har en hjemmeside?
  • Du skal eje eller drive en hjemmeside med et original top-level internetdomæne for at kunne blive samarbejdspartner. Vi accepterer ikke samarbejdspartnere, der arbejde offline. Underdomæner og sociale netværkshjemmesider (Facebook, LinkedIn, Twitter, VK, etc) er ikke berettiget til optagelse i Programmet.
  • Hvilke krav er der for hjemmeside-indhold for at kunne blive accepteret som samarbejdspartner?
  • Vi leder efter en rimelig mængde indhold af god kvalitet og hjemmesiden bør også levere en positiv bruger-oplevelse, gennem let navigation og organisation (menuer, sitemap og/eller hensigtsmæssige links). Brugere bør være i stand til let at klikke sig igennem siderne og finde den information, de søger.

    Hjemmesidens indhold skal være af betydelig værdi for spillerne; derfor skal den være interessant og regelmæssigt opdateret.

    Du skal tjekke sektion 2.4 af vores Betingelser og vilkår for restriktioner på hjemmeside-indhold.
  • Jeg har mere end én hjemmeside; skal jeg sende en ansøgning for hver hjemmeside for at promovere jeres brands?
  • Vi anbefaler, at du kun sender én ansøgning for alle dine hjemmesider.

    Du får én tracker til brug på alle dine sites. Denne tracker skal bruges, når du promoverer både PokerStars og Full Tilt Poker.
  • Hvor længe tager det at gennemse min ansøgning?
  • Ansøgningsprocessen involverer en detaljeret undersøgelse af de indsendte oplysninger, inkl. hjemmesiden, før optagelse i Programmet kan godkendes. Normalt blive ansøgninger gennemgået og godkendt i løbet af 24 timer. Men i nogle tilfælde kan en ansøgning kræve mere analyse, før den kan godkendes. Vi forbeholder os retten til at afvise alle ansøgninger, der anses for uegnede til Programmet.
  • Accepterer I under-samarbejdspartnere?
  • Nej, vi accepterer ikke under-samarbejdspartnere i vores PokerStars Partners-program

Udbudte udbetalingsplaner Tilbage til toppen
  • Hvilke Udbetalingsplaner tilbyder PokerStars Partners-programmet?
  • PokerStars Partners har en niveau-opdelt revenue share-kommissionsstruktur fordelt over alle brands og licenser.
    Du tjener kommission baseret på en procentdel af nettoomsætningen genereret af spillere, du har henvist. Denne procentdele defineres af antallet af Real Money Players (RMPs) genereret på en kalendermåned. 
    Detaljerne for de nuværende aftaler hos PokerStars Partners er:
    Tablei
    Bemærk: I hver part af aftalerne bliver revenue share-kommissionen reduceret til 10%., hvis der skabes nul RMPs på en måned
    * Antallet af RMPs, kommission og niveauer er kombineret for begge klienter
    * Antallet af RMPs, kommission og niveauer er adskilt for hver klienter
    * Antallet af RMPs, kommission og niveauer er kombineret for begge klienter
    * Antallet af RMPs, kommission og niveauer er adskilt for hver klienter
  • Hvad er Revenue Share, og hvordan bliver det beregnet?
  • Revenue Share er en indtjenings-model, hvorved samarbejdspartnere tjener en procentdel af spillernes indtjening.
    Når først man er tilmeldt Revenue Share, er der ikke nogen kvalifikationskriterier for at kunne modtage Revenue Share for en spiller.

    Revenue Share bliver beregnet på bases af den månedlige Brutto omsætning minus månedlige Udgifter.
  • Hvad regner I som en real money player (RMP)?
  • En Real Money Player er en, der har foretaget en indbetaling, for at kunne spille PokerStars’ real money spil. Play Money Player’s vil blive inkluderet i Sign Ups, ikke RMPs, til de har foretaget en indbetaling.
  • Hvilken procentdel af Revenue Share, vil jeg blive betalt for mine henvisninger?
  • Den månedlige Revenue Share-procentdel bliver udregnet, baseret på antallet af Real Money Players du henviser til PokerStars, indenfor den kalendermåned.
    For eksempel: Hvis du henviser 20 Real Money Players i maj, vil du modtage 25% kommission på netto indtjening genereret af disse 20 spillere. Henviser du derimod kun 2 Real Money Players i juni, vil du modtage 15% af netto indtjeningen generet af alle 22 spillere.
  • Hvad sker der, hvis jeg henviser en spiller, der er bosat udenfor det designerede land for den pågældende licens?
  • Hvis du henviser en spiller bosat i et land udenfor den pågældende licens (som defineret i udbetalingsplanoversigten), modtager du desværre ingen kommission for den pågældende spiller
Sporing af spillere, markedsføringskoder og bonuskoder Tilbage til toppen
  • Hvordan bliver spillere / henvisninger knyttet til min samarbejdspartner-konto?
  • Der er to forskellige måder, spillere kan knyttes til en samarbejdspartner:

     1. Ved at tilmelde sig et af vores brands efter at have klikket på et banner eller tekslink, der indeholder en af dine Trackers/sporingskoder.

     2. Ved at indtaste din markedsføringskode under kontooprettelsen.

    Vigtigt: Markedsføringskoder kan ikke bruges på Full Tilt Poker, da der ikke er mulighed for at indtaste markedsføringskoder i Full Tilt Poker-klienten under tilmeldingen.
  • Hvad er en Tracker/sporingskode?
  • En tracker/sporingskode er en unik 8-cifret kode givet til hver samarbejdspartner. Den bruges primært til at holde styr på antallet af kvalificerede spillere, der er knyttet til din konto, samt at beregne den kommission, du har krav på.

    En tracker/sporingskode skal bruges, når du henviser spillere til ethvert af vores brands via banner- eller tekst-links.
  • Kan jeg bruge mere end én tracker/sporingskode?
  • Nej, samarbejdspartnere vil kun modtage én tracker/sporingskode. Med interesse for at forbedre vores systems ydeevne og effektivitet, kan vi ikke lave yderligere trackere/sporingskoder.
  • Hvad er en markedsføringskode?
  • Når du er accepteret som samarbejdspartner, skaber systemet automatisk en markedsføringskode til dig. Din markedsføringskode består af både tal og bogstaver, f.eks. PSP1111, i modsætning til en sporingskode, der er en 8-cifret kode.

    Nogle gange har spillere slået cookies fra eller besøgt et andet site, inden de tilmelder sig, hvorved sporingskoden så ikke virker. Derfor kan du som ekstra foranstaltning for at sikre, at spillerne bliver knyttet til dine henvisninger, give dem en markedsføringskode, de kan indtaste i tilmeldingsprocessen.
    Vigtigt: Markedsføringskoder kan ikke bruges på Full Tilt Poker, da der ikke er mulighed for at indtaste markedsføringskoder i Full Tilt Poker-klienten under tilmeldingen.
  • Kan jeg få ekstra markedsføringskoder?
  • Ved tilmelding tildeles der af systemet kun én markedsføringskode pr. samarbejdspartner-konto. Dette vil være den eneste markedsføringskode, du får brug for, og derfor vil yderligere markedsføringskoder ikke være tilgængelige.
  • Hvordan føjer jeg min sporingskode til et banner?
  • Vores banner-side er nem og ligetil at bruge. Når du har valgt dit foretrukne banner, skal du blot vælge din tracker/sporingskode fra menuen. Html-koden bliver så automatisk genereret, og du skal blot indsætte den på dit site. Du finder vores banner-side her.
  • Hvordan opretter jeg et tekst-link?
  • Hvis du vil, kan du dog skabe dine egne tekst-links, så som: ‘Make PokerStars your home for online poker" og din tracker/sporingskode er ”12345678”. Så kan du skrive noget i stil med:

    Make PokerStars your home for online poker.

    For Full Tilt Poker er du nødt til at ændre URL-destinationen og fjerne trailing-skråstregen, før du tilføjer ”?source=YOURTRACKER”.
    For eksempel:
    Make <a href="http://www.fulltiltpoker.com?source=12345678" >Full Tilt Poker</a> your home for online poker.
  • Hvad er forskellen på en tracker og en markedsføringskode?
  • En tracker/sporingskode bruges til at henvise spillere til at downloade vores brands.

    En markedsføringskode er en ekstra foranstaltning, der lader spillerne indtaste din markedsføringskode, når de tilmelder sig, så de bliver knyttet til din konto.

    Markedsføringskoder kan KUN bruges under tilmelding på PokerStars. Det er ikke muligt at indtaste en markedsføringskode under tilmeldingen på Full Tilt Poker.

  • Hvad er en bonuskode?
  • En bonuskode kan kun bruges på PokerStars til at identificere forskellige indbetalingsbonusser. Når en spiller foretager en indbetaling, kan de indtaste en bonuskode for at få fordel af en bonus, der kører i øjeblikket.
    Bonuskoder er ikke nødvendige, når du foretager en indbetaling på Full Tilt Poker.
    Bemærk, bonuskoder kan ikke bruges til at spre spillere.
    Yderligere information om vores indbetalingsbonusser finder du på:
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/promotions
    PokerStars: http://www.pokerstars.dk/poker/promotions/
  • Har I en tilmeldingsbonus til nye spillere? Velkomstbonus?
  • På PokerStars er spillere berettigede til en 100% bonus, når de foretager deres allerførste real money deposit ved PokerStars. Det kræves, at de indtaster en bonuskode, for at gøre brug af denne kampagne. Vær venligst opmærksom på, at koden kan variere alt afhængigt af den pågældende PokerStars-licens.
    På Full Tilt Poker skal man ikke bruge nogen bonuskode. Spillerne modtager automatisk vores 100% bonus op til $600 på deres første indbetaling.
  • Min ven spiller allerede poker for sjov på PokerStars og/eller Full Tilt Poker; kan jeg få kommission for ham, hvis han begynder at spille om rigtige penge?
  • Nej, det er kun tilladt at have én konto per spiller, og eksisterende konti kan ikke knyttes til din kode.
  • Kan I fortælle mig, om en specifik spiller er tracked til min partner-konto?
  • Grundet persondatalovgivningen må vi ikke give information om, om en specifik konto er knyttet til en samarbejdspartner. Du kan dog logge ind på PokerStarsPartners.com-hjemmesiden og klikke på “Tracking”, hvor du kan se samarbejdspartnerrapporten, der fortæller dig, hvor mange spillere du har henvist på en månedlig basis. Der er også mulighed for at få dine data for en bestemt periode eller et bestemt år.
  • Hvis én af mine spillere ikke trackede sin konto til min hjemmeside, kan du så manuelt re-tracke vedkommende?
  • Det er helt og holdent Samarbejdspartnerens ansvar, at den korrekte sporingskode og markedsføringskode bliver anvendt på dennes hjemmesider. Vi har ikke ansvar for mistede henvisninger pga. forkerte eller mangelfulde trackers. Vi kan ikke re-tracke eller ændre en spillers tracking.
  • Hvordan ved jeg, om min tracker/sporingskode virker korrekt? Jeg kan ikke se nogen henvisninger i min samarbejdspartner-rapport.
  • Bruger du de udleverede markedsføringsbannere fra PokerStars Partners-hjemmesiden, tilbyder vi en ”Reklame Rapport,” som viser klik og indtryks-statistikker specifikt relateret til bannere. Dette betyder, at din tracker/sporingskode virker korrekt.

    Hvis du bruger tekst-links, logoer og landing pages, skal du sende os hjemmeside-URL og den præcise placering af de links der indeholder din tracker/sporingskode, så vil vi undersøge dem for tekniske problemer.

Markedsføring Tilbage til toppen

  • Hvilke slags markedsføringsmaterialer modtager jeg?
  • Vi giver dig alle de nødvendige værktøjer til at promovere og tiltrække spillere til Full Tilt Poker og PokerStars. Du kan vælge mellem et stort udvalg af bannere, tekst-links og landing pages på mange forskellige sprog. For detaljer om vores markedsføringsmateriale skal du klikke her.

    Vi leverer links til bannere, der hostes på vores site. Det fjerner størstedelen af båndbreddeforbruget fra dine skuldre. Vores bannere opdateres desuden konstant, så du skal ikke bekymre dig om at ændre dine bannere hver måned. Med vores indbyggede tracking-system bliver du altid opdateret med antallet af nye tilmeldinger genereret gennem din(e) hjemmeside(r).
  • Hvad er PokerStars Partners-programmets holdning til e-mail-markedsføring eller markedsføring på offentlige fora?
  • Vi accepterer ikke uønsket spam af nogen slags, uanset om det er gennem e-mail, forumindlæg eller blog-kommentarer. Vi sætter en stolthed i vores drifts integritet, og vi tolererer ingen former for undergravende markedsføring på vegne af os. Alle rapporter om samarbejdspartner-spam skal straks sendes til affiliates@pokerstarspartners.com, så vi kan tage affære.
  • Tillader I rakeback?
  • Grundet vores fortrolighedspolitik og af andre hensyn tillader vi ikke rakeback. I stedet for rakeback tilbyder PokerStars og Full Tilt Poker den mest konkurrencedygtige "basis" rake i branchen, samt et omfattende VIP-program med de bedste belønninger til spillerne.

    Yderligere information om vores VIP-program finder du på:
    PokerStars: http://www.pokerstars.dk/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/edge
  • Hvordan bliver jeg informeret om jeres nuværende kampagner, så jeg kan informere mine spillere?
  • Vi lancerer hele tiden nye, spændende kampagner for vores spilleres fornøjelses skyld. Disse bliver annonceret til vores samarbejdspartnere gennem et nyhedsbrev. Du kan også holde øje med annonceringerne på vores kampagnesider:
    PokerStars: http://www.pokerstars.dk/poker/promotions
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/promotions
  • Kan jeg skabe mine egne bannere?
  • Ja, du kan vælge at skabe dine egne bannere i henhold til vores brandguidelines, men du skal have dem godkendt af vores Branding Advertising and Design-afdeling, inden du tager dem i brug. Skriv venligst til affiliates@pokerstarspartners.com for mere information.
  • Hvilke slags incitamenter kan jeg tilbyde mine spillere?
  • Grundet vores fortrolighedspolitik kan vi ikke give dig spillerspecifikke oplysninger, så individuelle incitamenter kan ikke gives til dine spillere.

    Samarbejdspartnere må kun promovere de bonusser og kampagner, der annonceres på vores hjemmeside.

    For mere information om dette skal du læse sektion 6.6 af vores betingelser og vilkår
  • Kan jeg tilbyde Freerolls til mine henviste spillere?
  • Promotionelle events, så som freerolls og turneringer med ekstra penge i præmiepuljen, gives kun til samarbejdspartnere, der har henvist meget store antal real money-spillere.
    Når du er blevet accepteret som samarbejdspartner, kan vi dog give dig privilegie til at skabe og afholde dine egne private turneringer. Bemærk dog, at du kun kan lave turneringer med buy-in med denne funktionalitet.
  • Send en e-mail til affiliates@pokerstarspartners.com, hvis du er interesseret i dette.

Udbetalinger og rapporter Tilbage til toppen
  • Hvordan bliver jeg betalt? Er der et minimumsbeløb, jeg skal tjene for at få min kommission?
  • Både PokerStars og Full Tilt Poker-kommission blier betalt med betalingsmetoder, der afhænger af din PokerStars-kontos tilhørende licens.
    Se tabellen herunder for detaljer om betalingsmetoderne:

    Din PokerStars-kontos licens Betalingsmetode Valuta Minimumkrav for modtagelse af betaling Yderligere bemærkninger
    .FR Direkte til bankkonto USD 150 USD Betalt med Wire Transfer
    .IT Direkte til bankkonto EUR 100 EUR
    .COM - kun USA Direkte til bankkonto EUR 100 EUR
    .COM Spillerkonto USD Intet minimum Klik her for tilgængelige metoder og udbetalingsinformation.
    .DK Spillerkonto USD Intet minimum
    .EE Spillerkonto USD Intet minimum
    .BE Spillerkonto USD Intet minimum
    .ES Spillerkonto EUR Intet minimum
    For at begynde at modtage dine betalinger, skal du udfylde en KYC (Know Your Customer) blanket og give os dine bankoplysninger samt yderligere dokumentation, så vi kan bekræfte din adresse og identitet. Skriv venligst til affiliates@pokerstarspartners.com for mere information.
  • Hvornår modtager jeg min betaling?
  • Samarbejdspartnerbetalinger behandles indenfor 30 dage efter udgangen af den måned, kommissionen er optjent i. Med andre ord, hvis du f.eks. genererer kommission i løbet af januar, så bliver pengene udbetalt i slutningen af februar.
  • Hvordan sporer jeg mine månedlige henvisninger?
  • Når du logger ind på PokerStarsPartners.com-hjemmesiden og klikker på “Tracking”, hvor du kan se samarbejdspartnerrapporten, der lader dig se dine henvisninger på en månedlig basis, fordelt på brands og trackers. Der er også mulighed for at få dine data for en bestemt periode eller et bestemt år.
  • Hvordan ser jeg banner-statistik?
  • Når du logger ind på PokerStarsPartners.com-hjemmesiden kan du under “Tracking” få reklamerapporter. Denne rapport giver dig antal klik og visninger for bannere. Du kan også se spillerhenvisninger som resultat af klik på dine bannere.
    På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke rapporter, hvor du kan se statistik for tekst-links, landing pages eller logoer.
  • Når jeg ansøger om en Partnerrapport får jeg en “time out”-fejl. Hvad er der galt?
  • “Time out”-fejlen betyder oftest, at rapportdatabasen er optaget af mange rapportansøgninger på samme tidspunkt. Prøv igen om nogle få minutter eller opdel den i enkelte måneder, hvis du søger om en stor rapport.

    Hvis problemet fortsætter, skal du skrive til affiliates@pokerstarspartners.com med screenshot af rapportmulighederne, du har valgt, samt selve fejlbeskeden.

    Inkludér også information om følgende, så vi bedre kan forstå problemet:

    1) Styresystem og version (f.eks. Windows 8 / iOS / MAC OS)
    2) Web-browser og version (f.eks. IE / Safari / Chrome / Firefox)

Kombineret Samarbejdsprogram med Full Tilt Poker Tilbage til toppen
  • Hvordan kan jeg begynde at promovere Full Tilt Poker?
  • Bemærk, samarbejdspartnere, der er interesseret i at promovere Full Tilt Poker, skal have en konto på www.pokerstarspartners.com. For at åbne en PokerStarsPartners-konto skal du have en PokerStars-konto, også selvom du kun har planer om at promovere Full Tilt Poker.

    Hvis du allerede har en PokerStarsPartners-konto, behøver du ikke sende en ny ansøgning. De trackers, du har adgang til gennem PokerStarsPartners.com, kan bruges til både PokerStars og Full Tilt Poker. Du skal blot ændre den inkluderede URL.

    Vores system sorterer automatisk spillerne, afhængig af URL-destinationen, og du bliver betalt i henhold hertil.
  • Jeg har en tidligere Full Tilt Poker affiliate-konto; kan jeg stadig bruge den?
  • Bemærk, at din tidligere Full Tilt Poker affiliate-konto ikke længere er gyldig.  Samarbejdspartnere, der er interesseret i at promovere Full Tilt Poker, skal have en konto på www.pokerstarspartners.com. Se sektionen ’Om PokerStars Partners’, hvis du har brug for hjælp til at tilmelde dig.
  • Skal jeg promovere begge brands?
  • Du kan vælge at promovere enten PokerStars eller Full Tilt Poker, eller endda vælge begge brands til din hemmeside.
  • Kan jeg bruge trackers fra min tidligere Full Tilt Poker Affiliate-konto?
  • Nej, din tidligere Full Tilt Poker affiliate-konto er ikke længere gyldig, og du kan derfor ikke benytte dine gamle trackers.
  • Hvordan kan jeg få trackers og begynde at promovere Full Tilt Poker?
  • Den tracker, du har adgang til gennem din PokerStarsPartners-konto, kan bruges til både PokerStars og Full Tilt Poker. Du skal blot ændre den inkluderede URL og fjerne trailing-skråstregen, før du tilføjer ”?source=YOURTRACKER”. For eksempel:

    http://www.fulltiltpoker.com/affiliates/ten-free?source=YOURTRACKER.

    Samarbejdspartnere modtager kun én tracker. Vi kan ikke skabe yderligere koder med det formål at spore henvisninger til hhv. PokerStars eller Full Tilt Poker separat. Vores system sorterer automatisk henvisningerne, afhængig af URL-destinationen, og du bliver betalt i henhold hertil.
  • Desuden bliver der vist en detaljeret oversigt over dine henvisninger i din Rapport i en separat sektion, der indikerer, hvilke henvisninger gælder for Full Tilt Poker.
  • Hvordan kan jeg få markedsføringskoder og begynde at promovere Full Tilt Poker?
  • Markedsføringskoder kan ikke bruges på Full Tilt Poker, da der ikke er mulighed for at indtaste markedsføringskoder i Full Tilt Poker-klienten under tilmeldingen.

    Markedsføringskoderne leveret gennem din PokerStarsPartners-konto kan kun bruges til PokerStars-henvisninger.
  • Hvilke betalingsplaner tilbyder I for Full Tilt Poker-henvisninger?
  • Se sektionen om betalingsplaner på denne side.
  • Hvordan bliver jeg betalt min Full Tilt Poker-kommission?
  • Se Betalingsmetode-tabellen i “Betalinger og rapporter”-sektionen på denne side.
  • Hvordan sporer jeg mine månedlige Full Tilt Poker-henvisninger?
  • Når du logger ind på PokerStarsPartners.com-hjemmesiden og klikker på “Tracking”, hvor du kan se samarbejdspartnerrapporten, der lader dig se dine henvisninger på en månedlig basis. Der er også mulighed for at få dine data for en bestemt periode eller et bestemt år.
    Denne rapport sorterer automatisk dine henvisninger, så du har en detaljeret oversigt over, hvilke spillere kommer fra Full Tilt Poker og fra PokerStars.
  • Kan jeg henvise spillere til Full Tilt Poker, hvis de allerede har en PokerStars-konto?
  • En spiller, der opretter en konto på Full Tilt Poker og en på PokerStars, bliver regnet som to separate spillerkonti med henblik på udbetaling af kommission.
    Du kan henvise spillere til Full Tilt Poker, så fremt de ikke allerede har en konto her, uanset om de har en konto på PokerStars.
  • Kan jeg henvise spillere fra licenserede lande til Full Tilt Poker?
  • Nej. Du kan kun promovere Full Tilt Poker i lande, der hører under fulltiltpoker.com og fulltiltpoker.eu-licenserne. Full Tilt Poker må ikke promoveres til spillere bosat i følgende lande:
    Belgien, Danmark, Estland, Frankrig, Italien, Spanien eller USA.
  • Hvis jeg er bosat i et licenseret land, kan jeg så promovere Full Tilt Poker?
  • Ja, men du må kun promovere fulltiltpoker.com og fulltiltpoker.eu. Hvis du er bosat i et land, der har lokal licens, skal du oprette din PokerStars-konto under den pågældende licens.
  • Se Betalingsmetode-tabellen i “Betalinger og rapporter”-sektionen på denne side for mere information.
  • Tillader I rakeback på Full Tilt Poker?
  • Rational Group, der driver PokerStars, anskaffede sig visse aktiver fra Full Tilt Poker som del af forliget med US Department of Justice Southern District of New York. Dette forlig ekskluderede udeståender, inkl. tidligere kontrakter med samarbejdspartnere, der tidligere har givet belønninger.

    Uden disse kontrakter tilbyder Full Tilt Poker ikke længere rakeback til sine spillere. I stedet har Full Tilt Poker lanceret et spændende nyt VIP-program kaldet 'EDGE'.

    Du kan læse mere om EDGE her:

    http://www.fulltiltpoker.com/edge
  • Hvad sker der med henviste spillere under det tidligere Full Tilt Poker Affiliate-program?
  • I forliget med United States Department of Justice, overtog Rational Group ingen forpligtelser fra Full Tilt Group (med undtagelse af udbetalingen af ikke-amerikanske saldi), og derfor er tidligere aftaler, som Full Tilt Poker-virksomheder har haft med sine samarbejdspartnere, ekskluderet. Som sådan er fremtidigt spil på eksisterende spillerkonti ikkke underlagt tidligere aftaler mellem samarbejdspartnerne og de tidligere ejere af Full Tilt Poker.
  • Hvad sker der med skyldt kommission under det tidligere Full Tilt Poker Affiliate-program?
  • Rational Group, der også driver PokerStars, anskaffede sig visse aktiver fra Full Tilt Poker som del af forliget med US Department of Justice Southern District of New York. Dette forlig inkluderede ikke forpligtelser, inkl. tidligere aftaler.

    Hvis du har penge tilgode fra et andet firma (ikke Rational Group), skal du kontakte det firma, du havde en aftale med, for at få dine penge.
  • Hvordan kan jeg få markedsføringsmateriale og begynde at promovere Full Tilt Poker?
  • Al markedsføringsmateriale (bannere, logoer, landing pages og tekst-links) til brug ved promovering af enten Full Tilt Poker eller PokerStars er tilgængeligt ved at logge ind på din PokerStarsPartners-konto under ‘Markedsføring'-fanen.

    For detaljer om vores markedsføringsmateriale skal du klikke her.

Support Tilbage til toppen
  • Hvor kan jeg få support?
  • Vi sætter pris på dit arbejde og ønsker at sikre, at du er tilfreds med vores tjeneste. Hvis du har yderligere spørgsmål, kommentarer eller problemer, er du velkommen til at kontakte os på affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Kan jeg sende vedhæftede filer til affiliates@pokerstarspartners.com?
  • Du kan ikke sende vedhæftede filer gennem vores Kontaktblanket på PokerStarsPartners.com, men du kan sende os en e-mail med vedhæftede filer. Bemærk, vi kan ikke modtage filer, der overstiger 1 MB i størrelse. Hvis dine vedhæftede filer er større end det, skal du pakke filerne eller dele dem op mellem flere e-mails.
  • Jeg har glemt mit password til min samarbejdspartner-konto; hvordan kan jeg få en ny?
  • For at nulstille dit password på din samarbejdspartner-konto, fra hjemmesiden www.pokerstarspartners.com, skal du vælge ”Forgot Your Password?” i øverste højre hjørne. Indtast så dit brugernavn og email-adresse og klik derefter på ”Submit”-knappen. En Password Reset-mail vil blive sendt til din email-adresse. Følg venligst instruktionerne i denne email for at nulstille dit password.
  • Jeg kan ikke få adgang til min samarbejdspartner-konto; jeg kender ikke mit brugernavn.
  • For at genvinde dit PokerStars-brugernavn skal du først skrive en e-mail til support@pokerstars.dk
    Inkludér følgende information i din e-mail, så din konto kan verificeres:
    - Dit fulde navn
    - Din e-mail-adresse
    Når du har fået adgang til din PokerStars-konto, skal du sende en e-mail til affiliates@pokerstarspartners.com fra samme e-mail-adresse, som er tilknyttet din PokerStars-konto, inkl. dit brugernavn og anden information, du ønsker at få opdateret i vores system.
  • Jeg kan ikke få adgang til min partnerkonto; når jeg nulstiller mit password, siger den, at min e-mail-adresse eller mit brugernavn er ugyldigt?
  • Det skyldes formodentligt, at din kontodetaljer ikke stemmer overens med din PokerStars-konto, eller at du benytter en anden e-mail-adresse.

    For at løse dette problem skal du opdatere dine oplysninger i PokerStars-softwaren ved at vælge 'Konto' -> 'Ret konto'. Når du har gjort dette, skal du sende en e-mail til affiliates@pokerstarspartners.com fra samme e-mail-adresse, som er tilknyttet din PokerStars-konto, inkl. dit brugernavn og anden information, du ønsker at få opdateret i vores system.

Tilbage til toppen